SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Discovery

Największa kampania w historii stacji

Firma Discovery Networks Europe (DNE) poinformowała o rozpoczęciu największej w swojej historii kampanii marketingowej w Polsce. Kampania, której uwieńczeniem będzie planowana na 16 lutego premiera programu pt. "Wyprawa Jamesa Camerona: Bismarck" na kanale Discovery, prowadzona będzie nie tylko w prasie, 13 stacjach radiowych, dwóch portalach internetowych i autobusach linii miejskich, lecz także kinach. Zastosowana przez Discovery po raz pierwszy kampania w kinach będzie realizowana w 31 obiektach RMB & BEST Cinema we wszystkich większych miastach w Polsce. Potencjalna grupa odbiorców kampanii wyniesie około 30 milionów ludzi.

Koordynatorem kampanii jest Klaudiusz Gomerski, który od listopada 2002 r. pełni funkcję Marketing Managera firmy Discovery Polska. Zdaniem Gomerskiego tak szeroko zakrojona kampania jest uzasadniona szczególnie ze względu na filmowy charakter programu, a także popularność znanego reżysera filmowego Jamesa Camerona.

"Musimy wykorzystać wszelkie rodzaje mediów do przyciągnięcia uwagi zarówno aktualnych, jak i potencjalnych widzów" - powiedział Klaudiusz Gomerski. "Duży ekran kinowy jest doskonałym nośnikiem do reklamowania wyjątkowych programów".

"Nasza inicjatywa jest kolejnym krokiem w konsekwentnej realizacji strategii coraz głębszej regionalizacji działań marketingowych w krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, a zwłaszcza w Polsce" - powiedziała Karin Heijink, dyrektor regionalny ds. marketingu na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Komentując nominację Gomerskiego powiedziała: "Klaudiusz, który jest na stałe zatrudniony w Polsce, posiada szeroką wiedzę na temat trendów występujących na polskim rynku, a także preferencji i potrzeb lokalnych widzów. Dzięki jego obecności będziemy utrzymywać stały kontakt z polską publicznością, co pomoże nam w trafnym dostosowywaniu naszych kampanii do lokalnych warunków i potrzeb rynku".

Firma Discovery Polska, założona w grudniu 2000 r., jest odpowiedzialna za sprzedaż czasu antenowego na kanale Discovery i kanale Animal Planet w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Discovery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl