Kampania reklamowa Livebox Generation Show
Telekomunikacja Polska organizuje dla wszystkich użytkowników neostrady tp lub liveboxa tp największą rodzinną imprezę mijającego lata.
23 września 2006 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie odbędzie się Livebox Generation Show. Ruszyła właśnie duża kampania reklamowa tego wydarzenia, która obejmuje:
ATL: Telewizja (między innymi TVP, TVN, Polsat, AT Media, AT Media muzyczne) - od 25 sierpnia
Outdoor – od 18 sierpnia
Reklama na samochodach Smart – od 28 sierpnia
Internet – (między innymi gazeta.pl, onet.pl, wp.pl, nuta.pl, ad.net) od 24 sierpnia
BTL: POSM (m.in..plakaty,naklejki na szybę w punktach sprzedaży.), newsletter do klientów dołączony do rachunków we wrześniu
Kreacja: Testardo.
Media: Initiative.
Patroni medialni: TVP, RMF FM, Metro i Wirtualna Polska.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Livebox Generation Show