Kampania reklamowa marki Saltletts
Rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży produktów marki Saltletts
16 sierpnia pod hasłem "Nagrody z górnej półki" rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży produktów marki Saltletts skierowana do właścicieli sklepów. Akcję dla The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotowała agencja Peppermint.
Loteria promocyjna obejmuje produkty: Saltletts Paluszki, Saltletts Precle, Saltletts Cocktail Mix oraz Saltletts Snack Mix.
Zainteresowani uczestnictwem w promocji detaliści, zakupując pakiet produktów Saltletts, otrzymują folder informujący o zasadach wraz z kuponami konkursowymi. W trakcie trwania promocji zakupy o wyznaczonej wartości są premiowane trójkolorowymi kuponami. Kolor kuponu oznacza jednocześnie poziom nagród, w losowaniu których uczestnik bierze udział. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody o różnej wartości.
Dla nowych punktów sprzedaży uruchomiono także dodatkowy mechanizm promocyjny. Nowy sklep przystępując do promocji otrzymuje dodatkowo zdrapkę, z której każda oznacza wygraną. Symbol znajdujący się pod zdrapką decyduje o rodzaju nagrody.
Akcja potrwa do 15 października.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa marki Saltletts