Kampania reklamowa NetHostingu w Netii
Netia rozpoczęła w Internecie kampanię reklamową swojej najnowszej promocji hostingu o nazwie DwuPak Hostingowy.
Kampania ma na celu zapoznanie internautów z nową ofertą produktu NetHosting oraz towarzyszącą jej promocją. Obecnie Klienci Netii mogą wybrać jeden z 3 gotowych pakietów – Sputnik, Viking lub Voyager, różniących się między sobą wielkością udostępnianej powierzchni dyskowej oraz limitem transferu dla serwisu WWW. Nowością na rynku jest udostępnienie użytkownikom we wszystkich pakietach nielimitowanej ilości ruchu pocztowego. Klienci potrzebujący niestandardowych rozwiązań mogą skorzystać także z nowatorskiego pakietu NetPioneer, pozwalającego na dostosowanie parametrów usługi do indywidualnych potrzeb.
Przy zakupie dowolnego z pakietów NetHostingu w okresie objętym promocją każdy otrzyma dodatkowy pakiet „Sputnik” za 1 zł netto przez cały czas obowiązywania umowy. W ten sposób Klienci uzyskują dostęp do wygodnego środowiska testowego, pozwalającego na testowanie nowych funkcjonalności firmowych serwisów WWW bez obawy o błędy i przerwy w działaniu.
Kampania DwuPak Hostingowy skierowana jest przede wszystkim do klientów biznesowych, którzy potrzebują profesjonalnej, bezpiecznej i sprofilowanej oferty hostingowej. Reklama wykorzystuje wizerunek dwóch puszek na napoje energetyczne. Twórcom kreacji zależało na tym, by różniły się one wyraźnie od pozostałych reklam firm oferujących hosting. Dlatego kampania nie skupia się na agresywnych obniżkach cen, tylko wskazuje wprost na niewątpliwe przewagi i korzyści, jakie wynikają ze stosowania NetHostingu w firmach.
Kampania trwa w okresie od 27 marca do 26 kwietnia 2006 r. Za planowanie i zakup powierzchni reklamowej odpowiedzialny jest MEC Interaction – departament internetowy domu mediowego Mediaedge:CIA. Kreację wykonał Marcin Kamieniak, pracownik Netia S.A. Wykorzystane zostały m.in. takie formy reklamowe jak brandmark, billboard i artykuły sponsorowane.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa NetHostingu w Netii