Kampania reklamowa Panadolu
Agencja Navigator przygotwała kampanię środka przeciwbólowego ...
Agencja Navigator przygotwała kampanię środka przeciwbólowego Panadol Baby & Infant dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. Kampania ma zwrócić uwagę na znaczenie bezpieczeństwa w leczeniu małych dzieci i w sposób emocjonalny podkreślić zalety Panadolu Baby&Infant.
Celem kampanii jest ustalenie emocjonalnego kontaktu z nabywcami produktu personelem medycznym, przypomnienie kwestii bezpieczeństwa (wyjątkowy profil bezpieczeństwa vs. skutki uboczne leków przeciwgorączkowych i przeciwbólowych zawierających ibuprofen i kwas acetylosalicylowy) oraz budowa wizerunku leku skutecznego i najbezpieczniejszego w leczeniu dzieci (możliwość stosowania od 3 m-ca życia, a po konsultacji z lekarzem także wcześniej).
Użyty nośnik – plakat o formacie B1 – ma być umieszczany w szpitalach i przychodniach zdrowia. Nośnikiem uzupełniającym będą roll-standy wykorzystywane w czasie targów i konferencji.
W projekcie wykorzystuje się fotografię młodej matki ze śpiącym dzieckiem. W claimie podkreślona jest wysoka skuteczność leku oraz bezpieczeństwo jego stosowania. Wzmocnienie produktu poprzez umieszczenie zdjęcia packshot’u oraz logo produktu. Kampania rpzpoczęła się w kwietniu i potrwa do końca 2003 roku. Kampanią objęto 40 oddziałów położniczych, 300 szpitali i 300 aptek na terenie całego kraju
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Panadolu