Kampania reklamowa Paprini
Ostro, tym razem bez słodyczy! Paprini Pikantne rusza na podbój rynku. Nowy,sos paprykowy Paprini rozpoczyna kampanię reklamową
Do 10 lipca reklamy Paprini Pikantnego będą się pojawiać w najbardziej poczytnych tytułach prasy kobiecej (Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Elle, Tina) i tygodnikach opinii (Newsweek oraz Wprost), czytanych chętnie przez młodych, nowoczesnych, przedsiębiorczych, energicznych ludzi: zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Dzięki prasie kampania zyska niezwykle szeroki zasięg, ale prawdziwie gorąca i bardzo dynamiczna promocja zapowiada się w Sieci. Reklamy Paprini będą emitowane poprzez największe portale. Charakterystyczny wirek Paprini pojawi się na komunikatorze Gadu-Gadu i Tlenie oraz portalach:
- Onet (strona główna, Gala, Horoskopy, Kartki, Na wspólnej, Pejzaże, Rozmowy, Rozmowy w toku, Rozrywka, Uroda, Wycieczki, Zdrowie, Forum-medycyna, Forum-ludzie, Katalog-zdrowie);
- Ad.net (pakiet kobiety);
- Edulandia.pl;
- Naj.pl;
- Viva.pl;
- Przyjaciółka.pl;
- Vat.pl;
- Vipnews.pl;
- Claudia.pl;
- Kuchniaonline.pl;
- Rodziceonline.pl;
- Twojedziecko.pl;
- Dieta.pl;
- Uroda.pl;
- Pani.pl;
- Gala.pl;
- Oferty.net;
- Bizz.pl;
- Glamour.pl;
- Focus.pl;
- Mediweb.pl.
Za kreację kampanii odpowiedzialne jest QST Konsorcjum Marketingowe, miniserwis internetowy stworzyła agencja Prograf Interactive, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Paprini