Kampania reklamowa Radia Plus
Ruszyła kampania Radia Plus "Łagodne Przeboje"
Pod koniec marca ruszyła kampania Radio PLUS "Łagodne Przeboje". Celem kampanii jest pokazanie nowego wizerunku i oferty stacji oraz wzmocnienie marki na rynku mediów.
Ideą kampanii jest rozwijający się przekaz, który opowiada jak zbudować radio pełne łagodnej muzyki, przyjazne słuchaczom. Akcja rozpoczyna się od telewizji, w której widzimy jak niewidzialna ręka tworzy nowe, lepsze radio.
Do kampanii TV zostały zaangażowane ogólnopolskie stacje TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN24, Polsat, TV4. Kampanię telewizyjną uzupełnia outdoor, prasa i kino. Na billboardach, w prasie i na plakatach zobaczyć można również radio, ale już w naturalnym świecie. Pojawia się kobieta- słuchaczka, dla której to radio zostało zmienione i przy którym można się zarówno zrelaksować jak i pracować.
Kampania Radia PLUS ma za zadanie zmienić wizerunek i utrwalić w poszczególnych regionach częstotliwości, stąd reklama Radia PLUS w całej Polsce w prasie lokalnej. Adaptacją spotu i przygotowaniem kampanii na zlecenie Radia PLUS zajęła się Agencja Martis. Za zaplanowanie i zakup mediów MediaDirection.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Radia Plus