SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania telewizyjna Złotych Paluszków Frosty

20 października b.r. wystartuje kampania Złotych Paluszków Frosty pod hasłem "Złote Dzieci", którą zaplanował i kupił dom mediowy MPG wraz z Media Contacts - podmiotem odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii on-line.

Do tej pory Frosta opierała swoją komunikację głównie na pokazywaniu cech Złotych Paluszków. Tym razem, ma ona zbudować emocjonalną więź z marką. Bohaterami reklamy są uzdolnione dzieci. Spoty będą emitowane w takich stacjach jak: TVP, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV 4. Kampania potrwa do połowy grudnia.

Działania w mediach będzie wspierać promocyjna kampania konsumencka oraz konkurs w Internecie pod hasłem "Złote dziecko".

  • Więcej informacji:
  • MPG

Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna Złotych Paluszków Frosty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl