Kampania wizerunkowa AXN
Telewizja akcji AXN przeprowadza kampanię wizerunkową w TVN TURBO
Spoty promują najbardziej emocjonujące pozycje kanału: filmy, seriale i programy reality oraz emisję przez AXN pełnych transmisji z rajdów WRC w latach 2004 i 2005.
Kampania przeprowadzana pod hasłem: "Sprawdź, czy masz już AXN" jest skierowana do osób prowadzących aktywny tryb życia, lubiących akcję i emocje, w tym również do miłośników rajdów samochodowych. Szczególną uwagę w spotach poświęcono wyjątkowemu programowi "Rajdowy styl" (WRC Shakedown). Jest to jedyna tego typu produkcja o Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata (WRC), dostępna wyłącznie na kanale AXN. Pokazuje kulisy rajdu, wyjątkowe miejsca i ludzi tworzących niepowtarzalną atmosferę WRC.
Trzydziesto- i piętnastosekundowe spoty będą pojawiały się na antenie TVN TURBO przez dwa tygodnie. Telewizyjny kanał akcji AXN jest dostępny na platformie Polsat Cyfrowy oraz w wybranych telewizjach kablowych.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa AXN