Kampania wizerunkowa projektu stypendialnego Dolina Kreatywna
"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" ma na celuzwiększenie zainteresowania młodych twórców udziałem wposzczególnych konkursach oraz promocję "Doliny Kreatywnej".
Grupą docelową kampanii są młodzi artyści w wieku 14-25 lat zcałej Polski, ich opiekunowie oraz szeroka opinia publiczna.
Trzonem promocji jest ogólnopolska kampania PR opierająca sięprzede wszystkim na współpracy z mediami: tytułami prasyregionalnej, młodzieżowej i artystycznej oraz regionalnymi ilokalnymi rozgłośniami radiowymi, a także z ośrodkami kulturalnymiz całej Polski. Projekt jest promowany również poprzez współpracępartnerską z portalami społecznościowymi (grono.net, pino.pl,ithink.pl) oraz z witrynami poświęconymi kulturze i sztuce(kulturaonline.pl, independent.pl). Jego twórcy współpracują takżez Radiem Bis.
Przedsięwzięciu towarzyszą liczne imprezy kulturalne w regionach- m.in. w dolnośląskim, łódzkim, mazowieckim i podlaskim, podczasktórych prezentowany jest projekt oraz dokonania i sylwetki jegolaureatów.
Za kampanię PR odpowiada Lighthouse Consultants. W przygotowaniujest kampania wizerunkowa projektu w internecie, która ma ruszyć wciągu najbliższych tygodni.
"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" to prowadzonyod trzech lat cykliczny projekt stypendialny Telewizji Polskiej.Projekt skierowany jest do młodych twórców (14-25 lat) i obejmuje10 dziedzin sztuki: multimedia, fotografię, literaturę, taniec,sztuki plastyczne, muzykę, teatr, film, animację kultury orazdesign. Laureaci są prezentowani na antenie TVP2 w programie"Dolina Kreatywna", emitowanym w czwartą niedzielę każdego miesiącapóźnym wieczorem.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa projektu stypendialnego Dolina Kreatywna