Kampanie Jupika i Fruppera
BTL Point Group wspiera sprzedaż Jupika i Fruppera
W dwa ostatnie weekendy maja agencja BTL Point Group przygotowała i zrealizowała specjalne działania degustacyjno-animacyjne dla firmy Kofola, wchodzącej na polski rynek z nowymi napojami niegazowanymi - Jupik i Frupper.
Działania realizowane były w hipermarketach w 12 miastach. Ich celem było przedstawienie konsumentom w niestandardowy sposób nowych produktów oraz zwiększenie sprzedaży.
Napój Jupik skierowany jest do małych dzieci i ich matek, mieszkańców średnich i dużych miast. Grupą docelową Fruppera są aktywne, młode duchem osoby, preferujące wysoką jakość.
- Promocja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem - powiedział Krzysztof Kozak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii w BTL Point Group. - Konsumenci bardzo dobrze przyjęli nowy produkt na trudnym i konkurencyjnym rynku, m.in. dzięki ciekawej formule promocji sprzedaży, łączącej mechanizm premiowania zakupu produktem (1+1) oraz degustacją. Czynnikiem mocno wyróżniającym działania był charakterystyczny wygląd promotorów. Kolorowe spodnie i koszulki, wysokie kapelusze, szerokie pasy, w których umieszczone były promowane produkty, a także rolki, na których poruszali się promotorzy - wszystkie te elementy wzbudzały zainteresowanie konsumentów i eksponowały promocję wśród wielu innych.
Agencja BTL Point Group odpowiedzialna była za opracowanie koncepcji działań, projekt i wykonanie strojów, wykonanie standów, logistykę produktu i egzekucję działań.
Dołącz do dyskusji: Kampanie Jupika i Fruppera