Kampanie reklamowe prasy regionalnej
Dom sprzedaży prasy regionalnej - Media Tak będzie reklamował zalety prasy regionalnej
Niebawem ruszają dwie kampanie reklamowe Media Tak - domu sprzedaży prasy regionalnej.
Pierwsza kampania "Wejdź na rynek", będzie trwała na przełomie września-października i jest skierowana do media planerów.
- W Polsce jest kilkadziesiąt miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Każde z nich to posiadający swoją specyfikę rynek konsumencki. Kampanie ogólnopolskie realizowane w dziennikach regionalnych zapewnią najlepsze dotarcie do tych rynków - tak Media Tak prezentuje cel tej kampanii.
Reklamy znajdą się w prasie branżowej i branżowych serwisach internetowych.
Druga kampania "Sąsiedzi" jest skierowana do Dyrektorów marketingu oraz firm realizujących ogólnopolskie kampanie reklamowe.
Celem kampanii jest prezentacja czytelnika prasy regionalnej jako aktywnego konsumenta i jednocześnie wskazanie, że przekaz reklamowy w dziennikach regionalnych jest częścią komunikacji interpersonalnej ("sąsiedzkiej"), przez co jest bardziej skuteczny.
Reklamy pojawią się jesienią w prasie biznesowej.
Kreację dla kampanii "Wejdź na rynek" i "Sąsiedzi" zrealizował Butik Kreatywny QLL Andrzeja Pańkowskiego , a media zaplanował i zakupił Media Tak.
Dołącz do dyskusji: Kampanie reklamowe prasy regionalnej