Kanał ID modyfikuje logo i oprawę graficzną (wideo)
Stacja ID od 13 sierpnia br. zyska nową oprawę graficzną wraz z odświeżonym logotypem. - Nowa oprawa to jeden z elementów ewolucji ID - mówi Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle w Discovery Networks.
Zmiany dotyczyć będą przede wszystkim kolorystyki i logotypu stacji. Stacja zrezygnuje z obowiązującej dotąd ostrej żółci, na rzecz stonowanych barw, m.in. kolorów niebieskiego, fioletu i burgundu.
Z kolei logo ID nabierze trójwymiarowości. Kształt i czcionka liter pozostanie niezmienna, jednak zamieszczone zostaną one na półprzeźroczystej kostce.
Nowa oprawa graficzna ID została zaprojektowana przez wewnętrzny zespół kreatywny Discovery Networks.
Przypomnijmy, że ID od końca lipca br. nadaje nową serię programu „Stalking”. Jej gospodynią została Małgorzata Foremniak (więcej na ten temat).
ID to kierowany do kobiet kanał poświęcony głównie zbrodniom o śledztwom.
Dołącz do dyskusji: Kanał ID modyfikuje logo i oprawę graficzną (wideo)