Kanał Zero pobił rekord Kanału Sportowego. Ma już tyle subskrypcji
Kanał Zero ma już więcej subskrybentów niż Kanał Sportowy w swoim szczytowym momencie. Projekt Krzysztofa Stanowskiego przekroczył już 160 mln wyświetleń.
![Krzysztof Stanowski fot. YouTube Kanał Zero i Mateusz Borek fot. YouTube Kanał Sportowy](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/65c54595c749b_stanowski-borek.png)
Kanał Zero przekroczył w czwartek wieczorem 1,14 mln subskrypcji na YouTube. To oznacza, że pobił rekord Kanału Sportowego, który według portalu Social Blade w październiku ub.r. miał nawet 1,13 mln obserwujących. Od tego czasu KS zaczął tracić subskrybentów, co było związane m.in. z odejściem Krzysztofa Stanowskiego. Dziś liczba ta zatrzymała się na 995 tys.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/tak-rosna-subskrypcje-kanalu-zero-66622495a72ff.png)
Tak rosła liczba subskrybentów Kanału Zero
Kanał Zero zebrał ponad 200 tys. subskrybentów jeszcze zanim pojawił się pierwszy materiał na tym kanale („Kanał Zero - co to będzie?”) autorstwa Stanowskiego. Następnie projekt ruszył oficjalnie 1 lutego. Przez pierwszy tydzień działalności zyskał 200 tys. obserwujących (wzrost z 570 tys. do 770 tys.). Pod koniec marca br. przekroczył milion subskrybentów, wyprzedzając Kanał Sportowy.
![tylu-subskrybentow-ma-kanal-sportowy](https://static.wirtualnemedia.pl/media/images/2013/imagesnew/tak-wygladaja-subskrypcje-kanalu-sportowego-666224b48093a.png)
Jednocześnie Kanał Zero doczekał się już ponad 160 mln wyświetleń. Najpopularniejsze materiały to: „Dziennikarskie Zero: Cała prawda o Derpienski” (3,6 mln odsłon), „Godzina Zero - Andrzej Duda wywiad” (2,9 mln), „Kanał Zero - co to będzie?” (1,6 mln) oraz „Dziennikarskie Zero: Kłamstwa, manipulacje i obrzydliwości „Gazety Wyborczej” (1,5 mln).
Czytaj także: Nowa prowadząca wieczornego formatu projektu Krzysztofa Stanowskiego
Kanał Sportowy ma nadal znacznie więcej wyświetleń
Dla porównania Kanał Sportowy zgromadził obecnie ponad 720 mln wyświetleń. Nagrania z największą liczbą wyświetleń to: „Bollywoodzkie Zero: Natalia Janoszek. The End” (10 mln), „Dziennikarskie Zero - Wieluń, Najman i burmistrz” (4,4 mln), „Dziennikarskie Zero: Najman, Słowik i Pruszków” (3,9 mln) oraz „Dziennikarskie Zero - Jak zmyślić karierę i trafić na szczyt? Natalia Janoszek vs TVN, Polsat i TVP” (3 mln). Projekt Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola oraz Macieja Wandzla (zastąpił Krzysztofa Stanowskiego) wystartował w marcu 2020.
Ostatnio podawaliśmy, że audycja „Ground Zero” generała Rajmunda Andrzejczaka i Sławomira Dębskiego zaczęła tracić widzów, ale wciąż zbiera wyświetlenia w graniach 150 tys. - 250 tys. za odcinek. Jak wskazywał Stanowski, to „najważniejszy program” Kanału Zero.
Dołącz do dyskusji: Kanał Zero pobił rekord Kanału Sportowego. Ma już tyle subskrypcji