Kapitan Nostres w kosmicznej kampanii PZU (wideo)
Startuje kampania reklamowa PZU nawiązująca do stylistyki filmów science fiction. Akcję, której głównym bohaterem jest kapitan Nostres, przygotowały agencje PZL i K2 oraz dom mediowy Starlink.
Akcja nowej kampanii PZU rozgrywa się na pokładzie statku kosmicznego, którego dowódcą jest kapitan Nostres. W kolejnych spotach z humorem pokazywane będą codzienne perypetie życia we wszechświecie, nawiązujące do oferty PZU.
- Celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że korzystając z usług PZU, mogą czuć się spokojnie, bo na naszej firmie zawsze można polegać - opisuje Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU. - Tworząc Nostresa zależało nam, aby jego postać uosabiała we wszystkich trudnych momentach spokój, opanowanie, bezpieczeństwo i swobodę w działaniu, która udzielać się będzie również otoczeniu - dodaje.
Pierwsza reklama, zatytułowana „Kapitan Nostres i nienazwane obiekty”, podkreśla, że PZU gwarantuje w standardzie ubezpieczenie AC w formule all risks, tzn. polisą są objęte uszkodzenie, zniszczenie lub utrata pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń niezależnych od woli ubezpieczonego (oprócz przypadków określonych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia).
To pierwsza duża kampania produktowa PZU od ubiegłorocznego rebrandingu firmy, który wspierały reklamy z Molochem granym przez Janusza Rewińskiego (przeczytaj więcej).
Kampania z kapitanem Nostresem rozpoczęła się 25 lutego i potrwa do 22 kwietnia. Obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), prasę, internet (niestandardowe formaty displayowe na głównych portalach, spoty wideo, m.in. na YouTubie), kina oraz outdoor (nośniki 12x3 i 12x4 oraz citylighty w ośmiu największych miastach).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja PZL, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink, a działania w internecie realizuje agencja K2.
Dołącz do dyskusji: Kapitan Nostres w kosmicznej kampanii PZU (wideo)
Bez względu na jakość reklamy należy życzyć PZU sukcesu i wytrwałości w dążeniu (pewnie trochę nieświadomym) do zmian, których wszyscy powinniśmy wypatrywać. Świadomie ubezpieczający się Polacy będą znakiem dojrzałości finansowej, która dziś zamyka się w unikaniu płacenia podatków, łapówkach i przysłowiu "mądry Polak po szkodzie".
Nostres - jestem z Tobą ;)