Karmelki Wawel: Tak oryginalne jak Ty (wideo)
Pod hasłem "Tak oryginalne jak Ty" rozpoczęła się promocja karmelków Wawel. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie, internecie i punktach sprzedaży.
Startująca właśnie kampania karmelków Wawel reklamuje promocję, w której można wygrać modne kuferki, jeśli wyśle się trzy opakowania albo pięćdziesiąt papierków po tych cukierkach. Akcja pod hasłem "Tak oryginalne jak Ty" jest kontynuacją działań promujących tę markę, które realizowano w ubiegłym roku.
Kampania od 25 maja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4, stacje z pakietu At Media), radiu (RMF FM i rozgłośnie lokalne), internecie, prasie handlowej oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację przygotowała agencja reklamowa Opus B, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western, natomiast działania Public relations prowadzi agencja TBWA\PR.
Dołącz do dyskusji: Karmelki Wawel: Tak oryginalne jak Ty (wideo)