Karta kredytowa Millennium Visa economic w natarciu
Banku Millennium rozpoczął wczoraj tygodniową, prasowo-internetową kampanię reklamową karty kredytowej Visa economic
Reklama "Karta Kredytowa Millennium - Karta nr 1 według dziennika 'Rzeczpospolita'" nawiązuje do zwycięstwa karty Visa economic w rankingu kart kredytowych dziennika "Rzeczpospolita" w dwóch z trzech kategorii:
" dla klientów często korzystających z kredytu na karcie,
" dla osób, które zadłużają się w karcie rzadko.
W trzecim rankingu, dla klientów spłacających w terminie całe zadłużenie, Visa economic zajęła 2. miejsce.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada Agencja Saatchi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Zenithmedia. Kampania będzie prowadzona przez najbliższy tydzień w dziennikach ogólnopolskich i regionalnych oraz wielu portalach internetowych. Czytelnicy gazet będą mogli zobaczyć reklamę w "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" oraz największych dziennikach regionalnych, m.in. "Dzienniku Łódzkim", "Expressie Bydgoskim", "Kurierze Szczecińskim", "Głosie Wielkopolskim" i "Dzienniku Zachodnim".
W Internecie reklama karty kredytowej Visa economic (strony informacyjne, linki oraz mailingi) czeka na osoby odwiedzające strony Wirtualnej Polski, Onet.pl, Interia.pl, a także szukające najnowszych informacji na stronach internetowych magazynów "Newsweek", 'Pulsu Biznesu", "Wprost", "Przekrój", "Super Express" oraz mniejsze serwisy.
Dołącz do dyskusji: Karta kredytowa Millennium Visa economic w natarciu