Karty podarunkowe w urodzinowej loterii Saturna
Ruszyła loteria z okazji 19-lecia obecności w Polsce sieci elektromarketów Saturn. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy&Mather, Universal McCann, Golden Submarine i Media Saturn Holding Polska.
W urodzinowej loterii Saturna może wziąć udział każdy, kto w sklepie Saturn, Saturn Connect lub serwisie saturn.pl zrobi zakupy za minimum 500 zł oraz zgłosi to SMS-owo i zachowa dowód zakupu.
Każde wydane 500 zł to jedno zgłoszenie, a do wygrania są karty podarunkowe: 500 o wartości 500 zł, 50 o wartości 1,5 tys. zł i pięć o wartości 15 tys. zł.
Zgłoszenia można nadsyłać do 1 grudnia, a losowanie nagród odbędzie się 9 grudnia.
Loterię wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radiu (RMF FM, ZET, Trójka, Czwórka, Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie oraz internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, youtube.com, interia.pl).
Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy&Mather, za realizację w internecie odpowiada agencja Golden Submarine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann (telewizja) i dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: Karty podarunkowe w urodzinowej loterii Saturna