Katarzyna Czarnecka-Iwińska account director w 180heartbeats + Jung v Matt
Katarzyna Czarnecka-Iwińska objęła stanowisko account director w dziale client service agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Adrianna Kosmala jako community manager wzmocniła dział social media.
Katarzyna Czarnecka-Iwińska będzie koordynowała projekty, które agencja przygotowuje dla Google i innogy. Wcześniej doświadczenie zdobywała w DDB Warszawa i K2. Ma również doświadczenie w pracy po stronie klienta - dla marek z branży gastronomicznej i FMCG. Koordynowała projekty m.in. dla Grupy Żywiec, NIVEA, Volkswagen czy McDonald’s. Współtworzyła rebranding i ofertę sieci restauracji Salad Story oraz nową markę Wrap Me! należącą do tej sieci. Pracowała już w w 180heartbeats + Jung v Matt w latach 2013-2014.
Z wykształcenia historyczka sztuki, przed rozpoczęciem kariery w marketingu była m.in. kuratorką i koordynatorką projektów artystycznych.
Adriannie Kosmali powierzono w agencji dbanie o komunikację w social media marek Huawei i Tymbark. Doświadczenie zdobywała w agencjach Społem oraz Liquid Thread. Pracowała dla The Coca-Cola Company (Sprite, Kinley, AdeZ i Fanta), Dr. Oetker, czy Laboratoria Medyczne Synevo.
Dział client service 180heartbeats liczy obecnie osiem, a social mediów - pięć osób. Client service zarządza Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji, a social media Dawid Kaźmierczak, social & PR director, który dołączył do zespołu w kwietniu br.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Czarnecka-Iwińska account director w 180heartbeats + Jung v Matt