Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 28 lipca do 3 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 0,46 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,65 pkt. proc. i wyniósł 10,92 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokowała się TVP1. Jej wynik to 10,08 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych (6,40 proc.; w dół o 0,39 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak m.in. TV Puls (3,34 proc.; + 0,39 pkt. proc.), TV4 (2,95 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Eska TV (0,93 proc.; + 0,15 pkt. proc.) czy Polo TV (również 0,93 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
NAM | 21.07 - 27.07 | 28.07 - 03.08 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | Polsat | 10,63% | 11,09% |
2 | TVN | 10,27% | 10,92% |
3 | TVP1 | 9,48% | 10,08% |
4 | TVP2 | 6,79% | 6,40% |
5 | TVN7 | 4,34% | 4,05% |
6 | TVP INFO | 4,06% | 3,51% |
7 | TVN24 | 3,57% | 3,46% |
8 | TV Puls | 2,95% | 3,34% |
9 | TV4 | 2,71% | 2,95% |
10 | Polsat2 | 2,06% | 2,04% |
11 | Puls 2 | 1,99% | 1,91% |
12 | TVP Seriale | 1,67% | 1,66% |
13 | TVP Regionalna | 1,23% | 1,34% |
14 | TTV | 1,36% | 1,33% |
15 | Polsat News | 1,23% | 1,17% |
16 | TVP Rozrywka | 1,18% | 1,16% |
17 | TV6 | 1,01% | 0,97% |
18 | Eska TV | 0,78% | 0,93% |
19 | Stopklatka | 0,90% | 0,93% |
20 | Polo TV | 0,87% | 0,93% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.