“Kawa na ławę” zyskała widzów. TVN24 miał dwa razy lepszy wynik od TVP Info
“Kawa na ławę” Bogdana Rymanowskiego miała w minionym sezonie o 16 tys. widzów więcej niż rok wcześniej i co tydzień gromadziła 553 tys. osób. TVN24 w paśmie była liderem wśród kanałów newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 2,5 mln zł.
W sezonie 2012/2013 “Kawa na ławę” emitowana była w niedziele o 10.45 - od 2 września ub.r. do 14 lipca br. Średnia widownia programu wyniosła 553 tys. osób, co przełożyło się na 5,90 proc. udziału w grupie 4+ i 4,44 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. magazyn śledziło o 16 tys. widzów mniej, czyli 537 tys. osób. Udział programu w grupie 4+ był wtedy wyższy (6,01 proc.), ale w 16-49 - niższy (4,09 proc.).
W czasie nadawania audycji Rymanowskiego TVN24 zdecydowanie wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Druga stacja emitowała w tym paśmie programy lokalne i magazyn “Głos mediów”, co przekładało się na 2,69 proc. udziału. Z kolei Polsat News nadawał w tym czasie serwisy i “Kalkulator polityczny” i miał 0,75 proc. udziału. Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN24 - Kawa na ławę | 552 544 | 5,90% | 4,44% |
TVP Info | 251 943 | 2,69% | 1,17% |
Polsat News | 69 860 | 0,75% | 0,61% |
Najpopularniejszym wydaniem “Kawy na ławę” w minionym sezonie było to wyemitowane 3 marca br. Obejrzało je niemal 700 tys. widzów.
TOP odcinków "Kawy na ławę" | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
03-03-2013 | 698 202 | 6,47% |
27-01-2013 | 692 371 | 6,44% |
28-04-2013 | 685 113 | 6,72% |
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 2,48 mln zł, podczas gdy rok wcześniej było to 1,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów)
Nowe odcinki “Kawy na ławę” pojawią się na antenie TVN24 we wrześniu br.
Dołącz do dyskusji: “Kawa na ławę” zyskała widzów. TVN24 miał dwa razy lepszy wynik od TVP Info