KFC w świątecznej reklamie do klientów: „słyszymy was, ale ignorujemy was”
W nowej reklamie przed amerykańskim Świętem Dziękczynienia KFC zwraca się do klientów domagających się zamiany w menu kurczaków na indyki. „Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię” – brzmi hasło promujące zimowe menu słynnej marki.
W ostatni czwartek listopada Amerykanie obchodzą narodowe święto Dnia Dziękczynienia. W tym czasie na stołach w milionach domów daniem głównym jest pieczony indyk. Dzień później mieszkańcy USA ruszają już na świąteczne zakupy – trwa już Black Friday.
KFC wierne kurczakom
Dla wielu Amerykanów Święto Dziękczynienia to czas na celebrowanie z rodziną i przyjaciółmi przy dobrym jedzeniu. Ten insight wykorzystuje nowa świąteczna reklama KFC.
Świąteczny spot przygotowany przez agencję Mother dla KFC pokazuje szefa kuchni przy pracy, podczas gdy na zewnątrz pada śnieg, a od klientów napływają wiadomości z prośbami, by sieć fast foodów serwowała świątecznego indyka na Boże Narodzenie.
"Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię" – tak odpowiada KFC, wierne swojej ofercie, której głównym elementem są od zawsze kurczaki. Na koniec pokazano świątecznego burgera z kurczakiem Stuffing Stacker. Menu będzie w sprzedaży tylko do 1 stycznia.
- Klienci zawsze mają rację, ale nie jeśli chodzi o zamianę kurczaka na indyka. Dziękujemy im za uwagi, ale pozostaniemy przy drobiu, który znamy i kochamy - powiedziała Kate Wall, dyrektor ds. strategii i innowacji w KFC.
Dołącz do dyskusji: KFC w świątecznej reklamie do klientów: „słyszymy was, ale ignorujemy was”
Nie chcą kuraka, niech idą do maka.