SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kioski promują Reebok EasyTone

2 kwietnia ruszy promocja odzieży Reebok EasyTone oparta na konkursie oraz działaniach w sklepach i na ulicach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje DDB Berlin i Sales Link.

W ramach promocji Reebok EasyTone każdy, kto kupi buty EasyTone, TrainTone lub RunTone w sklepie biorącym udział w akcji, otrzyma bransoletkę na rękę z pamięcią 2 GB. Ponadto jeśli wypełni kupon konkursowy, kończąc zdanie „Buty Reebok to mój sposób na…”, i wrzuci go do urny w sklepie, zyska szansę na wygranie wycieczki dla dwóch osób do Lizbony lub dwóch 700-złotowych bonów do realizacji w sklepach Reebok.

Przypomnijmy, że kampania reklamowa Reebok EasyTone w mediach rozpoczęła się w I połowie marca (więcej).



Natomiast nową promocję od 2 kwietnia do 21 maja będą wspierać działania zaplanowane na 7 weekendów w siedmiu największych miastach: Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach. Pojawią się tam specjalne kioski EasyTone, w których będą prezentowane ubrania i buty z tej kolekcji. Ponadto przy użyciu luster i mat będzie można sprawdzić, jak te buty działają na poprawę sylwetki.

W czasie promocji na ulicach tych 7 miast hostessy będą zachęcać do reformowania swojego ciała na wiosnę oraz do odwiedzenia kiosków Reebok EasyTone. Ponadto w każdym z 55 sklepów biorących udział w akcji będzie dostępna ekspertka EasyTone, która doradzi konsumentom przy wyborze butów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
Globalną kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DBB Berlin. Natomiast za adaptację kreacji oraz koncepcję i realizację działań na polskim rynku odpowiada agencja Sales Link.

Dołącz do dyskusji: Kioski promują Reebok EasyTone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl