Kita będzie reprezentował markę Opera w OMG
Maciej Kita zostanie szefem Opery, marki, pod którą negocjacje z mediami będą prowadziły domy mediowe Omnicom Media Group.
Będą to OMD (Macroscope OMD i Optimum Media OMD), PHD Poland oraz Easymedia - podał serwis "Media&Markeitng Polska".
Dom mediowy Easymedia działa obecnie w strukturach OMD Poland, jednak z uwagi na specyfikę tej agencji zostałby wyłączony z tych struktur, by podlegać bezpośrednio Omnicom Media Group. Maciej Kita pracuje w OMD Poland na stanowisku media buying directora. Negocjuje warunki dla trzech domów mediowych - Optimum Media OMD, Macroscope OMD i Easymedia.
Sieć PHD ma wystartować w Polsce w najbliższych tygodniach. Za tworzenie nowej agencji mediowej odpowiada Jakub Bierzyński, obecnie CEO grupy OMD Poland.
Dołącz do dyskusji: Kita będzie reprezentował markę Opera w OMG