Klaudyna Gorzan, Piotr Maj i Michał Cabaj na nowych stanowiskach w Škoda Polska
Klaudyna Gorzan została nowym kierownikiem zespołu PR, Michał Cabaj przejął obowiązki kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM, a Piotr Maj objął stanowisko kierownika ds. digitalizacji w Škoda Polska (należy do Vokswagen Group Polska).
Zespół public relations marki Škoda Polska ma nowego kierownika. Obowiązki Michała Cabaja, który do tej pory piastował to stanowisko, przejęła Klaudyna Gorzan, która związana jest z marką Škoda od kilkunastu lat. Przez pięć ostatnich pełniła funkcję koordynatora ds. PR.
Michał Cabaj objął nowo utworzone stanowisko kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM. Do jego obowiązków będzie należała głównie koordynacja prac połączonych zespołów komunikacji oraz CRM. Będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji (ATL / BTL / internet/ social media / CRM / sponsoring), stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach planowania mediów oraz poszukiwanie innowacji, mających na celu zwiększanie skuteczności działań komunikacyjnych marki Škoda.
Dodatkowo w ramach struktury organizacyjnej działu marketingu wyodrębnione zostało nowe stanowisko kierownika ds. digitalizacji, które objął Piotr Maj, pełniący dotychczas funkcję głównego specjalisty ds. komunikacji.
- Piotr Maj od kilku miesięcy pracuje w ramach struktur w Škoda Innovation Lab w Berlinie, by po powrocie wykorzystać zdobyte tam doświadczenie do budowy jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki Škody oraz budowy cyfrowego doświadczenia klienta - podano w komunikacie prasowym.
Dołącz do dyskusji: Klaudyna Gorzan, Piotr Maj i Michał Cabaj na nowych stanowiskach w Škoda Polska