SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Knorr promuje 'gorrrącą przerwę w pracy'

Knorr prowadzi promocję Gorącego Kubka o smaku krupniku wśród osóbaktywnych zawodowo. Kampania pod hasłem "Gorrrąca przerwa w pracy"obejmuje działania w 21 miastach.

Rozpoczęta 20 października akcja promuje Knorr Gorący Kubek jakoidealne rozwiązanie na wykorzystanie krótkiej przerwy w pracy.Jednocześnie kampania informuje o wprowadzeniu na rynek nowegosmaku tej marki - krupniku.

knorr

Promocja pod hasłem "Gorrrąca przerwa w pracy" obejmujedegustowanie nowego smaku przez konsumentów oraz rozdawanie imsaszetek z zupą i informacją, jak najefektywniej wykorzystać kilkaminut przerwy w pracy. Akcja realizowana jest na zlecenie Unileverprzez Eskadra Marketing Services w 21 miastach: Tarnowie,Rzeszowie, Lublinie, Radomiu, Kielcach, Nowym Sączu, Zakopanem,Częstochowie, Kaliszu, Poznaniu, Gnieźnie, Koninie, Katowicach,Bielsku-Białej, Warszawie, Płocku, Włocławku, Bydgoszczy, Toruniu,Opolu i Gliwicach. Jednocześnie trwa kampania reklamowa marki KnorrGorący Kubek.

Dołącz do dyskusji: Knorr promuje 'gorrrącą przerwę w pracy'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl