SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kobieca Twister Collection w kampanii KFC (wideo)

W menu KFC pojawiły się skierowane do kobiet kanapki Twister Collection. Wspiera je kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8, FireFly Creation, OMD Media Directions i Solski Burson-Marsteller.

Twister Collection to dostępne już wcześniej w KFC kanapki w trzech nowych wariantach: Classic (z sałatą lodową, pomidorami i sosem majonezowym), Premium (z bekonem i serem) oraz Atikos (z ogórkiem i sosem Tzatziki). Oferta ta jest skierowana przede wszystkim do kobiet, dlatego kobiecy charakter ma wspierająca ją kampania reklamowa.

W ramach akcji na Facebookowym likepage’u KFC Polska rozpoczął się konkurs „Twist Up Your Style”, w którym za pomocą specjalnej aplikacji należy umieścić w galerii swoje zdjęcie w oryginalnej stylizacji. Spośród 10 fotografii najwyżej ocenionych przez internautów jury wybierze najlepszą. Jej autor zostanie zaproszony na profesjonalną sesję zdjęciową oraz poleci z osobą towarzyszącą na darmowe zakupy do Mediolanu. Konkurs – zaplanowany do 25 lutego – przygotowała i realizuje agencja FireFly Creation.




Ponadto Twister Collection wspierają reklamy w telewizji (Polsat – kanał główny i kanały tematyczne, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Warszawa, TV4, kanały z pakietów At Media i Discovery) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Adaptacją kreacji telewizyjnej zajęła się agencja Red8 Communications Group, materiały POS przygotowała FireFly Creation, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Directions, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
 

Dołącz do dyskusji: Kobieca Twister Collection w kampanii KFC (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl