„Kobieta na krańcu świata” wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam
Ostatni sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.
Siódma edycja „Kobiety na krańcu świata” emitowana była na antenie TVN w niedziele o godz. 11.00, w okresie od 6 września do 8 listopada br. Średnia widownia wszystkich 10 odcinków wyniosła 1,33 mln osób, co przełożyło się na 14,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który obejrzało 1,8 mln osób.
Kobieta na krańcu świata | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% |
06-09-2015 | 1 801 075 | 18,69% |
18-10-2015 | 1 483 144 | 15,11% |
08-11-2015 | 1 418 360 | 14,82% |
TVN w paśmie nadawania „Kobiety na krańcu świata” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który nadawał wtedy filmy animowane i miał 7,93 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: TVP2 (m.in. „Podróże z historią”, „Wojciech Cejrowski - Boso przez świat” i „Makłowicz w podróży”; 6,73 proc.) i TVP1 (głównie serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy”; 4,60 proc.). W grupie komercyjnej kolejność czołowych stacji była taka sama.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN - Kobieta na krańcu świata | 1 327 568 | 14,41% | 16,85% |
Polsat | 730 788 | 7,93% | 11,11% |
TVP2 | 620 388 | 6,73% | 4,64% |
TVP1 | 424 057 | 4,60% | 2,12% |
Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków programu wyniosły 2,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W najnowszym sezonie „Kobiety” Martyna Wojciechowska odwiedziła m.in. najmniejszą kobietę świata mieszkającą w Indiach czy mieszkankę Filipin, która co roku w Wielki Piątek poddaje się ukrzyżowaniu.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta na krańcu świata” wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam