Škoda głównym partnerem Tour de France
Škoda po raz osiemnasty została sponsorem i głównym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France.
W ramach współpracy marka dostarczy łącznie 250 pojazdów, by zapewnić mobilność organizatorom i uczestnikom wydarzenia. Flota obejmuje modele Octavia oraz hybrydy typu plug-in Octavia iV i Superb iV. W pełni elektryczny SUV marki, Enyaq iV, posłuży za mobilne centrum dowodzenia dyrektora Tour de France, Christiana Prudhomme'a.
Škoda sponsoruje także zieloną koszulkę dla najlepszego sprintera, a jako partner oficjalnej aplikacji Tour de France będzie na bieżąco informować fanów o najnowszych wydarzeniach z kolarskiej imprezy.
Škoda jedzie z Tour de France
- Wspieranie Tour de France jest jednym z filarów naszych działań w zakresie sponsoringu sportowego od 2004 roku. Daje nam możliwość widocznego i zrównoważonego pozycjonowania naszej marki i produktów w odpowiedniej oprawie, a także pozwala dzielić się entuzjazmem dla tego wspaniałego sportu z międzynarodową społecznością rowerową - podkreśla Martin Jahn, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.
108. Tour de France rozpocznie się 26 czerwca w miejscowości Brest. Obejmie 21 etapów o łącznej długości ponad 3300 kilometrów, w tym sześć etapów górskich. Peleton dotrze do mety na Polach Elizejskich w Paryżu 18 lipca.
Logo Škody pojawi się na zielonej koszulce najlepszego sprintera, którą marka sponsoruje od 2015 roku. Zwycięzca największego na świecie wyścigu kolarskiego po raz jedenasty otrzyma kryształowe trofeum na Polach Elizejskich. Škoda Design i Peter Olah, dyrektor ds. projektowania wnętrz w Škoda Auto, po raz kolejny odpowiadają za stworzenie statuetki dla zwycięzcy.
Dołącz do dyskusji: Škoda głównym partnerem Tour de France