Kolejne badanie nośników reklamy zewnętrznej
AMS, Clear Channel i SMG/KRC podpisały list intencyjny
List intencyjny w sprawie wspólnych badań nośników reklamy zewnętrznej podpisały należący do Agory AMS, Clear Channel Poland oraz SMG/KRC Millward Brown Co.
Firmy opracują zasady i standardy prowadzenia badań reklamy zewnętrznej i powołają osobną spółkę odpowiedzialną za realizację tych celów.
"Możliwość powołania spółki jest zwieńczeniem wielomiesięcznych prac nad stworzeniem projektu badawczego, który może stać się standardem dla firm reklamy zewnętrznej, domów mediowych i agencji reklamowych" - poinformowały firmy w komunikacie dodając, że ich inicjatywa jest otwarta dla pozostałych graczy na rynku outdooru.
W ten sposób na rynku reklamy zewnętrznej będą funkcjonowały trzy standardy badawcze. Do pozostałych należą: używany przez firmę Stroer system Oscar oraz wprowadzony przez firmę Cityboard Media system G-wert.
Dołącz do dyskusji: Kolejne badanie nośników reklamy zewnętrznej