SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejne projekty testowe Arterii - zakończone sukcesem

Arteria na początku listopada zakończyła dwa projekty testowe dla Wydawnictwa "Wiedza i Praktyka" oraz jeden dla Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Amplico Life. Testy realizowane były poprzez dział Contact Center Arterii.

Firmy Arteria i Amplico Life podpisały umowę, której celem była aktualizacja bazy danych klientów Amplico Life o numery telefonów stacjonarnych. Konsultanci Contact Center Arterii uaktualnili pierwszą część bazy, korzystając z numerów informacyjnych operatorów telekomunikacyjnych oraz zasobów internetowych. Udało się pozyskać prawidłowe informacje o numerach telefonów stacjonarnych ponad 72 proc. Klientów. Kolejnym etapem projektu jest przeprowadzenie aktualizacji bazy danych Amplico Life. Akcja aktualizacyjna jest pierwszym etapem działań Amplico Life, których celem jest bieżąca komunikacja z Klientami Towarzystwa i precyzyjne odpowiadanie na ich potrzeby związane z produktami ubezpieczeniowymi.

W listopadzie zakończyły się również dwa testowe projekty telesprzedaży, przygotowane dla Wydawnictwa "Wiedza i Praktyka". Zadaniem Arterii było telefoniczne dotarcie do osób w firmach, które mogły być zainteresowane poradnikiem będącym przedmiotem danej kampanii. Celem testowych akcji była ocena efektywności sprzedażowej konsultantów Arterii. Wstępne wyniki sprzedaży wyglądają bardzo obiecująco, na ich podstawie firmy rozpoczęły rozmowy o kontynuacji współpracy na szerszą skalę w roku 2004.

Dział contact center to jeden z najważniejszych działów Arterii, odpowiedzialny jest za zarządzanie komunikacją, bazami danych i dokumentacją oraz wsparcie informatyczne. Dział ten zapewnia pełną obsługę w zakresie sprawnego działania infolinii, zarządzania reklamacjami, bezpośredni kontakt z klientami, przyjmowanie zamówień handlowych. Ponadto wspiera sprzedaż korzystając z takich narzędzi komunikacji direct marketingowej, jak: telemarketing, direct mailing, e-mailing, sms-ing. Rolą contact center jest również koordynacja działań terenowych struktur sprzedaży. Z efektów działalności contact center w pełni korzystają pozostałe działy Arterii - wsparcia sprzedaży, sprzedaży i baz danych.

Dołącz do dyskusji: Kolejne projekty testowe Arterii - zakończone sukcesem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl