Kolekcjonerzy w kampanii KFC (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa hot wingsów w KFC, w którejwystępują nietypowi kolekcjonerzy. Akcji towarzyszy konkursinternetowy.
Prowadzona w telewizji kampania KFC reklamuje hot wingsy, doktórych dodano trzy sosy. Wykorzystywany w akcji spot przedstawiatroje nietypowych kolekcjonerów okazujących się klientami tejsieci. Akcji towarzyszy konkurs internetowy, w którym należyprzesłać zdjęcie swojej oryginalnej kolekcji.
Kampania od 6 marca jest prowadzona w stacjach ogólnopolskich:(Polsat, TVN, TVN7, TV4, Polsat2) i tematycznych (Discovery,4FunTV, TVN Warszawa i kanały z pakietu AtMedia).
Kreację spotu - wyświetlanego w wariancie 15- i 30-sekundowym -przygotowała agencja Red8 Communications, jego produkcją zajęło sięstudio Propeller Film, a serwis wykorzystywany w konkursieinternetowym opracowała agencja Genero. Zakupem mediów na potrzebyakcji - zaplanowanej do 6 kwietnia - zajął się dom mediowy MediaDirection OMD.
Dołącz do dyskusji: Kolekcjonerzy w kampanii KFC (wideo)