Kominek miesiąc w USA w kampanii Burger Kinga (wideo)
Bloger Kominek został gwiazdą kampanii komunikacyjnej Burger Kinga, której budżet wynosi 100 tys. zł. W ramach akcji wyjedzie na miesiąc do USA.
Polskim blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, okazał się Kominek. W ramach tej współpracy 16 września wyjedzie on do USA, skąd przez miesiąc będzie zdawał relacje oraz będzie aktywnie komunikował się z fanami marki Burger Kinga, dając im możliwość wpływania na ostateczny kształt swojej wyprawy. W tym celu wykorzystywane będą media społecznościowe – przede wszystkim fan page Burger King Polska na Facebooku, profil Burger King na You Tube oraz blog Kominek.in
– Kominek, od wielu lat obecny w polskiej blogosferze, wielokrotnie udowadniał, że nieobce jest mu hasło Burger King: Have It Your Way – uzasadnia Daniel Kasper, brand president tej marki na polskim rynku. – Cała kampania ma charakter eksperymentu opartego na pokazaniu charakteru brandu poprzez działania w social mediach, z dużym naciskiem na interaktywność i uczestnictwo w akcji fanów marki – opisuje Anna Robotycka z agencji faceAddicted, która przygotowała strategię tego projektu.
Natomiast program i trasę podróży Kominka opracowała agencja Solski Burson-Marsteller, która zajmuje się również logistyką oraz wsparciem PR tej akcji.
Dołącz do dyskusji: Kominek miesiąc w USA w kampanii Burger Kinga (wideo)