Kongres Badaczy Rynku i Opinii
Sawiński, Mazurkiewicz, Wódkowski i Wójcik tworzą Komitet Organizacyjny VI.Kongresu Badaczy Rynku i Opinii
W ostatnich dniach stycznia w Warszawie powołano Komitet Organizacyjny VI. Kongresu. Ustalono termin Kongresu na 20-21 października 2005 roku.
Dwie organizacje skupiające badaczy rynku (Polskie Towarzystwo Badaczy Rynkui Opinii) oraz firmy badawcze (Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii) od
wielu lat zgodnie kooperują na rzecz badań marketingowych i badań opinii publicznej. Kongres jest ich największą wspólną inicjatywą.
Przewodniczącym Komitetu Organizacyjnego został Zbyszek Sawiński (PTBRiO). Czteroosobowe grono uzupełniają Łukasz Mazurkiewicz - OFBOR, Arkadiusz
Wódkowski - PTBRiO oraz Paweł Wójcik - OFBOR.
Na pierwszym zebraniu Komitety podjęto decyzje o kontynuowaniu pozyskiwania wystąpień w drodze konkursowej. W roku 2004 zgłoszono 60 wystąpień, z których wyselekcjonowano 20. Zdecydowano o zaproszeniu zagranicznych gości - autorytetów o uznanej pozycji międzynarodowej. Budżet na ten cel ma być
przeznaczony z nadwyżki finansowej V. Kongresu.
Powołano Przewodniczącego Rady Programowej, która rozpocznie działalność w ciągu najbliższych. Na czele Rady stoi Łukasz Mazurkiewicz. Zwyczajowo w
latach parzystych na czele Rady stoi przedstawiciel PTBRiO w latach nieparzystych delegat OFBOR. Skład Rady zostanie ogłoszony w pierwszych dniach marca '05. W skład Rady Programowej kongresu powinni wejść przede wszystkim dyrektorzy marketingu od klientów i badacze działający w codziennej kooperacji z klientami. Komitet będzie rekomendował poszukiwanie tematu Kongresu, aby promować partnerskie i konsultingowe aspekty współpracy firm badawczych z klientami.
Punktem wyjścia dla przemyśleń może być robocze hasło "wyjść poza dane".
Działalność PTBRiO to: organizowanie konferencji, kongresów, szkoleń, wydawanie katalogu badaczy i firm badawczych
Główne sukcesy OFBOR to: audyt finansowy firm badawczych, wdrożenie w Polsce Programu Kontroli Jakości Prac Ankieterów oraz bieżące inicjatywy w ochronie
interesów branży badawczej.
Dołącz do dyskusji: Kongres Badaczy Rynku i Opinii