SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zoom TV miesiąc wcześniej zakończył emisję „Power of Love. Polska”, nie będzie drugiego sezonu

Zoom TV w sobotę, 14 maja zakończył emisję reality-show „Power of Love. Polska”. Program według pierwotnych planów miał mieć finał w połowie czerwca. Stacja nie planuje kontynuacji formatu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

„Power of Love. Polska” w Zoom TV oglądać można było od 27 marca 2022 roku. Tego dnia wyjątkowo o 18.00 został nadany pilot serialu, stała emisja show ruszyła dzień później. Show do 24 kwietnia był nadawany codziennie o godz. 21.00 (każdego dnia stacja emitowała cztery odcinki trwające po dwadzieścia kilka minut netto). Od 25 do 30 kwietnia stacja okroiła emisję programu do dwóch odcinków dziennie. Z kolei od 1 maja „Power of Love. Polska” oglądać można było codziennie o 19.15 (po dwa odcinki).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Według pierwotnych założeń finał „Power of Love. Polska” miał być wyemitowany w połowie czerwca, kończąc się na 75. odcinku. Stacja postanowiła w trybie nagłym skrócić program, ostatni - 49. - odcinek został pokazany w sobotę, 14 maja br.

Zwycięzcami show zostali Bartosz Laskowski i Eryka Baranowska. Otrzymali czeki na 50 tys. zł.

Koniec programu w Zoom TV

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Zoom TV nie planuje kontynuacji „Power of Love. Polska”. Powodem zakończenia formatu na jednym sezonie są bardzo słabe wyniki oglądalności.

Stacja w zamian planuje produkcję nowych programów, a także sprawdzonych kontynuacji.

Po ponad miesiącu „Power of Love. Polska” śledziło 22 tys. widzów

Średnia widownia emisji premierowych odcinków cyklu w okresie od 27 marca do 28 kwietnia br. wyniosła 21,7 tys. osób. Przełożyło się to na 0,19 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,16 proc. w grupie 16-59.

Premiery polskiej wersji programu miały wyraźnie niższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.

„Power of Love. Polska” oparty jest na tureckim formacie „Kısmetse Olur”, który powstał w 2015 roku. Projekt dotychczas sprzedano do takich państw, jak Grecja i Rumunia. Powstała także specjalna edycja „El Poder Del Amor” skupiająca 12 krajów Ameryki Łacińskiej.

Program nagrywany był w Stambule w Turcji. W polskiej edycji brało udział osiemnaście nieznajomych sobie osób, które pragną znaleźć miłość. Codziennie, przez osiem godzin, w specjalnie zaaranżowanym studiu w Stambule, kobiety i mężczyźni spędzali czas w oddzielnych przestrzeniach, a kontaktowały się ze sobą za pośrednictwem ekranu. Kamery na bieżąco śledziły każdy ich ruch. Gry i zabawy pomagały uczestnikom lepiej się poznać i być może w sobie zakochać. Poza studiem kandydatki i kandydaci mogli spotykać się wyłącznie na zaaranżowanych randkach, które były nagrodami w konkursach.

Show „Power of Love. Polska” tworzone było w interakcji z widzami. Co tydzień, widzowie mogli oddać głos na ulubionego uczestnika, na którego czekała nagroda pieniężna i nietykalność dla swojego zespołu. W każdym tygodniu głosami rywali z programem żegnali się kolejni zawodnicy.

Gospodynią programu była Małgorzata Leitner.

Dołącz do dyskusji: Zoom TV miesiąc wcześniej zakończył emisję „Power of Love. Polska”, nie będzie drugiego sezonu

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
Straszny program był, jakby z lat 90-tych.Nawet ubrania prowadzącej taki klimat trzymały. Jeden z tych programów co nie da się odzobaczyć I kompletnie nie różniący się od nich.
0 0
odpowiedź
User
upsik
biedna Gonia
0 0
odpowiedź
User
.
Wstrętny plebs nie chciał oglądać nadczłowieka w roli prowadzącej
0 0
odpowiedź