SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konkurs i laur w kampanii Jedynek (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa parówek Jedynki. Akcję przygotował kontrolujący tę markę Indykpol we współpracy z domem mediowym Mediasense.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa parówek Jedynki podkreśla, że otrzymały one złoty Laur Konsumenta 2010. Jednocześnie przekaz informuje o konkursie SMS-owym, w którym można wygrać nagrody pieniężne i wyjazdy na wakacje.



Kampania – zaplanowana do 19 lutego – obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, TV4, Polsat 2, wybrane kanały tematyczne), prasę (czasopisma branżowe), internet oraz punkty sprzedaży. Akcję przygotował Indykpol, przy czym za planowanie i zakup mediów Mediasense.
 

Dołącz do dyskusji: Konkurs i laur w kampanii Jedynek (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl