Konkurs na mapę myśli w kampanii Paper Mate Flex Grip Elite (wideo)
W telewizji, internecie i kinach trwa kampania reklamowa długopisów Paper Mate Flex Grip Elite. Akcję – obejmującą m.in. konkurs dotyczący map myśli – przygotował dom mediowy Universal McCann i portal o2.pl.
Kampania długopisów Paper Mate Flex Grip Elite podkreśla ich najważniejsze zalety: gładkość pisania i nowoczesny, wygodny design. Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodzieży szkolnej.
W ramach kampanii na stronie flexgrip.o2.pl ruszył konkurs promujący systematyzowanie swojej wiedzy w formie ustrukturyzowanych grafów. Zabawa, w której można wygrać m.in. iPada, opiera się na połączeniu umiejętności korzystania z mapy myśli oraz rywalizacji na najbardziej przejrzysty i ciekawy sposób przedstawienia wybranego obszaru wiedzy.
Ponadto kampania obejmuje w internecie reklamy w portalu o2.pl, wyszukiwarkach i komunikatorze Gadu-Gadu. Natomiast w telewizji spot Paper Mate Flex Grip Elite jest emitowany jako billboard sponsorski przy programie „Tylko muzyka. Must be the Music”, a w kinach Cinema City – przed najpopularniejszymi filmami. Za kreację, strategię i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Universal McCann, przy czym przy przygotowywaniu serwisu flexgrip.o2.pl współpracował z portalem o2.pl.
Dołącz do dyskusji: Konkurs na mapę myśli w kampanii Paper Mate Flex Grip Elite (wideo)