Konkursu Marketingu Bezpośredniego rozstrzygnięty
Konkurs Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała" roztrzygnięty
Dwutygodnik "Media i Marketing Polska" rozstrzygnął coroczny Konkurs Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała". Jurorzy pod przewodnictwem Piotra Badowskiego (Euro RSCG Dialog) oceniali prace w 12 kategoriach. Nie przyznano Grand Prix. Przyznano 7 nagród i 10 wyróżnień.
A oto zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:
NAGRODY
Promocje sprzedaży:
Firma zgłaszająca: TequilaBTL Group; klient: Unilever-Bestfoods; produkt: Yofresh - majonez jogurtowy
Multimedia - Strony www:
Firma zgłaszająca: Digital One; klient: Pepsi-Cola General Bottlers; produkt: Strona internetowa; tytuł: www.pepsi.pl
Multimedia - Prezentacje multimedialne:
Firma zgłaszająca: HYPERmedia; klient: PKO Bank Polski; produkt: Doradca elektroniczny dla bankowości korporacyjnej
Projekt graficzny BTL:
Firma zgłaszająca: TequilaBTL Group; klient: The Lorenz Bahlsen Snack World; tytuł: Crunch Cup 2002
Kampanie:
Firma zgłaszająca: TequilaBTL Group; klient: Kompania Piwowarska; produkt: Tyskie Gronie; tytuł: Tyskie - Cztery wieki tradycji
Event:
Firma zgłaszająca: Eskadra BTL; klient: Grupa Żywiec; tytuł: Żywieckie Muzeum Humoru
Reklama społeczna:
Firma zgłaszająca: Grupa Delta - Matejuk Zdzisław; klient: Akcja charytatywna prowadzona na rzecz 15-miesięcznego synka jednej z pracownic firmy TETA; tytuł: Co można zrobić za 17 zł.
WYRÓŻNIENIA
Przesyłka bezpośrednia BtoB:
Firma zgłaszająca: Peppermint; klient: Peppermint; tytuł: Poczuj miętę do Mikołaja
Marketing bezpośredniej reakcji:
Firma zgłaszająca: One-2-One; klient: Radio ESKA; produkt: Oferowanie dzwonków do telefonów komórkowych w trakcie audycji radiowej; tytuł: Gorąca Setka
Telemarketing:
Firma zgłaszająca: Call Center Poland; klient: Reader's Digest Przegląd; produkt: Sprzedaż publikacji przez telefon
Program lojalnościowy:
Firma zgłaszająca: Polkomtel; klient: Plus GSM; produkt: Zintegrowane narzędzia dla utrzymania klienta; tytuł: Ścieżka utrzymania klienta
Multimedia - Strony www:
Firma zgłaszająca: Artegence; klient: Lockheed Martin Corporation; produkt: Strona internetowa; tytuł: www.f-16.pl
Projekty graficzne:
Firma zgłaszająca: Digital One; klient: Pepsi-Cola General Bottlers; produkt: Strona internetowa; tytuł www.pepsi.pl
Kampanie:
Firma zgłaszająca: HYPERmedia; klient: Wydawnictwo Naukowe PWN; produkt: Wielki słownik angielsko-polski PWN-Oxford
Innowacje:
Firma zgłaszająca: One-2-One; klient: Radio ESKA; produkt: Oferowanie dzwonków do telefonów komórkowych w trakcie audycji radiowej; tytuł: Gorąca Setka
Event:
Firma zgłaszająca: Studio Promocji 2A; klient: Unilever Polska; tytuł: Signal Fresh Action; produkt: Pasta odświeżająca oddech
Event:
Firma zgłaszająca: TequilaBTL Group; klient: Unilever Polska; tytuł: Knorr - Grill Festival - cykl pięciu imprez plenerowych; produkt: produkty Knorr
Na konkurs nadesłano 62 prace. Najwięcej - 10 prac - nadesłała agencja TequilaBTL Group, następnie Euro RSCG - 9 prac. TequilaBTL Group otrzymała najwyższą liczbę nagród - trzy - oraz jedno wyróżnienie. Dominującą ilość prac przysłano do kategorii: Innowacje - 13, Przesyłka bezpośrednia - 13, Multimedia - 11, Kampania - 10. Nie przyznano nagrody w kategorii Katalogi.
Dołącz do dyskusji: Konkursu Marketingu Bezpośredniego rozstrzygnięty