Konsumenci otwarci na zakupy w serwisach społecznościowych
30 procent internetowych konsumentów twierdzi, ze specjalne ofertyi ekskluzywne produkty mogłyby skłonić ich do robienia zakupów wserwisach społecznościowych.
Dla 27 procent respondentów również przeglądanie komentarzy ooferowanych produktach byłoby zachętą do kupowania na tego typustronach - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nabadanie przeprowadzone przez Harris Interactive na zlecenie firmyVolusion.
Badanie pokazuje, że konsumenci coraz częściej szukają wserwisach społecznościowych porad i rekomendacji odnośnie zakupówonline, a także że wolą kupować na stronach, które oferująbezpieczny system płatności, mają atrakcyjną ofertę i są łatwe wużytkowaniu.
48 procent internetowych konsumentów twierdzi, że łatwe wużytkowaniu funkcje są bardzo ważnym czynnikiem przyciągającym ichdo danego sklepu online. Dla 92 procent przynajmniej w pewnymstopniu ważna jest tutaj marka, a dla kolejnych 88 procent istotnyjest atrakcyjny wygląd serwisu.
Z kolei połowa badanych stwierdziła, że częściej kupowałaby wsieci, gdyby pojawiały się w niej specjalne oferty, 32 procentgdyby internetowe sklepy były łatwiejsze w użytkowaniu, a 24procent gdyby łatwiejsze były procedury dokonywania płatności.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Konsumenci otwarci na zakupy w serwisach społecznościowych