SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konsumenci preferują reklamy w prasie

Reklamy w gazetach codziennych i czasopismach generują bardziej pozytywne reakcje konsumentów w porównaniu z innymi mediami.

Ponad połowa z około 350 brytyjskich respondentów uczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Dynamic Logic pozytywnie postrzega reklamy w gazetach i czasopismach - informuje serwis Brand Republic.

Na czele znalazła się prasa codzienna, w której reklamy pozytywnie oceniło 53 procent badanych. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy w czasopismach (51 procent) oraz reklama zewnętrzna (50 procent).

Tymczasem na ostatnich miejscach znalazły się reklamy w urządzeniach mobilnych oraz telemarketing, które dodatnio oceniło odpowiednio zaledwie 7 i 6 procent respondentów.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Konsumenci preferują reklamy w prasie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl