Kontrowersyjny spot reklamowy Mapa Spontex
W telewizji ukazał się spot reklamowy, którego bohater wykorzystuje fragment gumowej rękawiczki jako prezerwatywy.
Spot jest częścią kampanii reklamowej firmy Mapa Spontex. Firma ta oferuje produkty gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych (m.in. gąbki do mycia naczyń, rękawice gumowe oraz ściereczki do sprzątania). Według Miry Poręby, produkt manager Mapa Spontex, film nie przekracza granicy dobrego smaku a zdecydowano się na niego, gdyż był najlepiej odbierany przez respondentki podczas badań focusowych. Kampania, której celem jest zwiększenie świadomości marki, potrwa do końca listopada br. i będzie to jedyna kampania telewizyjna w tym roku.
Kreację oraz adaptację reklamy wykonał francuski oddział sieci TBWA.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Wartość budżetu nie została podana.
Dołącz do dyskusji: Kontrowersyjny spot reklamowy Mapa Spontex