Krajowy Instytut Mediów wybiera firmę do realizacji wywiadów w ramach Badania Założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów wybiera w przetargu firmę, która zajmie się prowadzeniem wywiadów z ramach Badania Założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować 14 miesięcy. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 60 tys. zł wadium.
KIM oczekuje, że wybrana w przetargu firma przystąpi do realizacji badania (realizacji wywiadów) w ramach Badania Założycielskiego nie wcześniej niż 1 lutego 2024 r. Będzie je realizować do 21 grudnia 2024 r.
Zwycięzca przetargu będzie realizować badania ilościowe, z tzw. liderem gospodarstwa domowego (zarówno wywiad dotyczący gospodarstwa domowego, jak i wywiad o indywidualnej konsumpcji) techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI) lub tabletu (TAPI), a w przypadku wywiadów z członkami gospodarstwa domowego, techniką CAPI lub techniką wywiadu telefonicznego.
Przetarg trwa do 27 listopada br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 60 tys. zł wadium.
W postępowaniu mogą wziąć udział firmy, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali z należytą starannością
co najmniej jedną usługę przeprowadzenia badań ilościowych z użyciem techniki CAPI, na ogólnopolskiej (w 16 województwach) losowej próbie adresowej gospodarstw domowych, losowanej z operatu TERYT GUS, realizowanej co najmniej przez 3 następujące po sobie miesiące, liczącej łącznie minimum 900 gospodarstw domowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 160 000 zł netto.
Od września br. dyrektorką KIM jest Ewa Szejner.
Dołącz do dyskusji: Krajowy Instytut Mediów wybiera firmę do realizacji wywiadów w ramach Badania Założycielskiego