Krosno odnawia portfolio i identyfikację wizualną
Producent szkła użytkowego Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła Krosno) zmienia systemem komunikacji wizualnej marki Krosno. Firma zmodyfikowała również portfolio produktów, które od teraz podzielone jest na linie Premium i Casual. Za rebranding marki odpowiada H2O Creative.
Podczas targów Ambiente we Frankfurcie Krosno Glass zaprezentowało nową strategię rozwoju pod hasłem „Doświadczaj życia piękniej”. Obejmuje ona odnowione portfolio marki, złożone z 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań: do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty. Na potrzeby imprezy, rzemieślnicy firmy przygotowali 30 kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie.
W czasie targów zaprezentowano również makietę opakowań, które wdrażane będą do końca pierwszego półrocza 2018 r. Czarną szatę graficzną zyskały opakowania dla segmentu produktów Premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo. Linia Casual, wytwarzana metodą maszynową, opakowana jest w minimalistyczne, białe pudełka.
Nowa identyfikacja wizualna obejmuje m.in. logo z hasłem „Brilliance in glass since 1923”. Oprócz znaku firmowego, odmieniony koncept marki obejmuje wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog na 2018 rok oraz strona internetowa.
W ciągu 5 lat Krosno Glass wyda 200 mln zł na inwestycje, obejmujące m.in. kompleksową modernizację huty, budowę centrum logistycznego na Podkarpaciu oraz rozwój sprzedaży w kraju i za granicą.
Nową identyfikację, key visuale oraz makiety opakowań stworzyła agencja H2O Creative. Program wydarzeń na stoisku Krosno Glass podczas Ambiente 2018 przygotowała Fastline Advertising (Greywolf Group). Za projekt i budowę stoiska odpowiadała firma Neomesse. Komunikację PR dla firmy Krosno Glass i marki Krosno prowadzi agencja Hello PR.
Dołącz do dyskusji: Krosno odnawia portfolio i identyfikację wizualną