Krystyna Janda reklamuje Sorayę w telewizji, prasie i sklepach
Rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Art & Diamonds Soraya (Cederroth Polska) z udziałem Krystyny Jandy. Akcję – obejmującą telewizję, prasę i sklepy – producent przygotował wspólnie ze Starlinkiem.
Kampania reklamowa kosmetyków Art & Diamonds Soraya informuje, że mają one formę sproszkowanych diamentów w słoiczku i zawierające składniki takie jak Tarcza Antyrodnikowa i Ultra Expert 5D, które walczą z pięcioma rodzajami zmarszczek, oraz inne substancje zaspokajające potrzeby skóry osób w różnym wieku.
>>> Krystyna Janda twarzą reklamową Art & Diamonds Soraya
Reklamy oparte na wizerunku Krystyny Jandy są utrzymane w hollywoodzkiej stylistyce, co ma podkreślać ekskluzywny charakter produktów, wprowadzonych właśnie do sprzedaży. Działania są skierowane do kobiet w wieku 50 lat i więcej mieszkających w średnich i dużych miastach.
Akcja obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4, Polsat Cafe, kanały tematyczne z oferty At Media, TV3, kanały tematyczne TVP, TVN 24), prasę oraz punkty sprzedaży (ulotki, plakaty, standy, m.in. bramki w sieci Superpharm). Kampanię – której obecny etap zaplanowano na kilka tygodni – przygotowała firma Cederroth Polska (kreacja, planowanie i zakup prasy) oraz dom mediowy Starlink (planowanie i zakup telewizji).
Dołącz do dyskusji: Krystyna Janda reklamuje Sorayę w telewizji, prasie i sklepach