Kryzys w USA wpłynie na rynek reklamy w Polsce (wideo)
Hossa w reklamie telewizyjnej wkrótce się skończy - twierdzi JakubBierzyński, szef Omnicom Media Group, w specjalnym wywiadzie dlaportalu Wirtualnemedia.pl.
W poprzednim sezonie stacje telewizyjne sprzedały maksymalnąilość czasu antenowego przeznaczonego na reklamy. Dodatkowe wysokieprzychody przyniosła im umiejętna polityka rabatowa. Jednak wobecnym okresie jesiennym największe stacje znacznie podniosłystawki cennikowe. Bierzyński uważa, że takie działania przyniosą owiele mniejsze przychody reklamowe niż do tej pory.
Na gorsze wyniki w polskiej reklamie może też wpłynąć zła sytuacjana rynku bankowym w Stanach Zjednoczonych. Przyszły rok może okazaćsię najcięższym od kryzysu sprzed kilku lat.
Jakub Bierzyński porównuje również jesienne ramówki telewizyjnezbudowane pod kątem wielkich, ale podobnych do siebie show, oceniasytuację w TVP, mówi o niedalekiej przyszłości - konwergencjimediów oraz reklamy i ocenia szanse wydawnictwa Agora na rynkutelewizyjnym.
Jakub Bierzyński o boomie w reklamie telewizyjnej,polityce rabatowej stacji tv, zgubnych podwyższkach cennikowych wsezonie jesiennym oraz wpływie kryzysu gospodarczego w USA na rynekreklamy w Polsce - część 1
Jakub Bierzyński o walce stacji telewizyjnych na ramówkii reklamy, popularności spotów niedopuszczonych do emisji orazwejściu Agory na rynek telewizyjny - część 2
Dołącz do dyskusji: Kryzys w USA wpłynie na rynek reklamy w Polsce (wideo)