„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam
14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł.
Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 26 lutego do 4 czerwca br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,65 mln osób, co zapewniło stacji 18,30 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek talk-show pokazany 7 maja br., który przyciągnął przed telewizory 2,32 mln widzów. Gośćmi showmana byli wtedy Bilguun Ariunbataar oraz Agnieszka Kaczorowska.
W porównaniu z emitowaną rok temu 12. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 170 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało średnio 1,82 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,77 proc. oraz 25,22 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów”, film fabularny oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 12,17 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne, serial „Zemsta” oraz mecze piłki nożnej; 10,20 proc.)., a czwarty - Polsat (filmy i reality show „Ekipa na swoim”; 8,34 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP1.
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 20,4 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były niższe i wyniosły 14,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejny sezon talk-show trafi na antenę TVN jesienią br.
Trzy topowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego 14”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
07-05-2013 |
2322821 |
25,72% |
16-04-2013 |
1923201 |
21,36% |
09-04-2013 |
1901596 |
19,40% |
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN - Kuba Wojewódzki |
1645450 |
18,30% |
23,71% |
TVP2 |
1094155 |
12,17% |
8,50% |
TVP1 |
917527 |
10,20% |
9,04% |
Polsat |
750117 |
8,34% |
9,19% |
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam