SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Kuba Wojewódzki' wygrał z konkurencją i zarobił 14 mln zł

Wiosenna seria "Kuby Wojewódzkiego" cieszyła się większą popularnością niż propozycje pokazywane w tym samym czasie u konkurencji. Emitowany we wtorki program TVN-u miał mniej widzów niż rok temu, gdy ukazywał się w niedziele, ale poprawił wyniki nowego pasma emisji.

Średnia oglądalność czwartej serii "Kuby Wojewódzkiego" (emisja we wtorki o 22.30) wyniosła 1,88 mln widzów * - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To mniej niż rok temu, gdy drugą edycję "Kuby" oglądało średnio 2,64 mln osób. Program nadawany był wtedy jednak w niedziele i o wcześniejszej, ruchomej porze (ok. 22.00).

Przeniesienie talk-show na wtorek poprawiło natomiast jego udział w rynku. Tej wiosny wynosił on 21,71 proc. w grupie 4+ i 23,18 proc. w 16-49. Rok temu było to odpowiednio 21,17 proc. i 21,56 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
17-06-2008 1 601 280 17,22% 19,07%
10-06-2008 1 641 769 18,39% 18,89%
03-06-2008 1 598 053 18,73% 20,43%
27-05-2008 1 862 083 22,54% 23,01%
20-05-2008 1 603 681 18,07% 20,11%
13-05-2008 1 563 334 18,66% 19,29%
06-05-2008 1 871 484 20,46% 21,50%
29-04-2008 1 856 843 21,44% 22,54%
22-04-2008 1 986 886 22,73% 25,16%
15-04-2008 1 980 748 23,32% 24,89%
08-04-2008 2 197 425 23,89% 27,04%
01-04-2008 2 433 529 27,86% 29,31%
25-03-2008 1 858 180 22,26% 23,63%
18-03-2008 2 048 915 23,67% 25,59%
11-03-2008 2 040 369 26,17% 27,27%
04-03-2008 1 903 289 22,72% 23,22%
średnia 1 878 264 21,71% 23,18%


Emitowane od marca do połowy czerwca odcinki programu poprawiły wyniki TVN w paśmie ich nadawania, bowiem rok temu we wtorki między 22.30 a 23.30 stację z Wiertniczej oglądało 1,78 mln osób, przy udziale wynoszącym 20,59 proc. w 4+ i 17,24 proc. w 16-49.

W paśmie emisji "Kuba Wojewódzki" TVN była liderem rynku. Na drugim miejscu uplasował się Polsat emitujący przede wszystkim filmy, które wybierało 1,77 mln widzów. Dalej uplasowały się TVP 2 (filmy; 1,44 mln) i TVP 1 (gł. "Misja specjalna" i filmy; 1,15 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN - Kuba Wojewódzki 1 878 264 21,71%
Polsat 1 770 692 20,47%
TVP 2 1 438 063 16,62%
TVP 1 1 151 357 13,31%


Na reklamach emitowanych wokół zakończonej właśnie edycji programu stacja zarobiła w sumie 13,9 mln zł. Rok temu wpływy były wyższe i wyniosły 17,44 mln zł, ale wtedy talk-show miał inny dzień emisji i więcej odcinków w serii (dane cennikowe, bez rabatów).

Z danych wynika, że program Wojewódzkiego najchętniej oglądały kobiety, widzowie w wieku od 25 do 44 lat i od 55 do 59 lat, mieszkańcy średnich i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 81 39,15%

Kobiety 117 60,85%
Wiek 4- 9 14 0,89%

10- 15 43 3,29%

16 - 19 80 4,95%

20 - 24 76 6,67%

25 - 29 103 8,77%

30 - 34 155 12,19%

35 - 39 128 8,56%

40 - 44 101 6,61%

45 - 49 99 7,63%

50 - 54 146 12,04%

55 - 59 167 12,02%

60+ 89 16,40%
Wlk.miasta Wieś 57 22,02%

< 50 tys. 95 22,56%

50-100 tys. 109 9,79%

100-200 tys. 138 10,99%

> 200 tys. 166 34,64%
Zawód Top management 147 12,19%

Pracownicy szczebla średniego 158 21,23%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 90 17,70%

Emeryci 113 29,20%

Inne 60 19,68%
Wykształcenie Podstawowe 87 38,36%

Średnie 129 38,95%

Wyższe 155 18,51%

Inne 30 4,18%


Kolejna seria programu Kuby Wojewódzkiego pojawi się w TVN jesienią.

* - Dane bez specjalnego odcinka nadanego w niedzielę 2 marca br.

Dołącz do dyskusji: 'Kuba Wojewódzki' wygrał z konkurencją i zarobił 14 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl