SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

970 tys. widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN wiceliderem

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 970 tys. widzów, o 180 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Kuchenne rewolucje”; fot. TVN „Kuchenne rewolucje”; fot. TVN

Nowe odcinki 27. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.35, począwszy od 7 września br.

Trzy pierwsze pokazane jesienią odcinki najnowszej serii programu TVN (do 21 września) śledziło średnio 970 tys. osób. Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,49 proc. w grupie 16-49 oraz 11,23 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 21 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,07 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 180 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 1 do 15 września 2022 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,15 mln widzów, przy udziałach na poziomie 10,49 proc. w 4+ i 14,52 proc. w 16-49.

TVN przegrywa z TVP1

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.35 a 22.36 ma 8,95 proc. udziału. Stacja jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 14,86 proc. udziału, a za TVN plasują się: TVP Sport (7,36 proc.) oraz TVN24 (4,51 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN także jest wiceliderem.

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: 970 tys. widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN wiceliderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Telewizja umiera na naszych oczach ale i na własną prośbę. Brak nowych intrygujących pozycji programowych i odgrzewanie kotletów nasty sezon jest czystą receptą jak dojechać ten biznes.
Nie jest prawdą ze widz ucieka do streamingu - zasadniczo pozbawiono go wyboru bo w telewizji nic nie znajdzie. W streamingu tez zasadniczo nie zostanie zagospodarowany nawet posiadając dostęp do kilku platform - tam tez zasadniczo nic nie ma i po kilku tytułach dochodzimy do ściany miałkości ofert.

0 0
odpowiedź
User
Karol
To prawda - trudno wykrzesać jakieś emocje mając powiedzmy 40 lat i korzystając z telewizora bez względu czy zasila go telewizja czy serwisy streamingowe. Co ciekawe - kino tez zasadniczo przestało być alternatywą, może trafi się jeden interesujący tytuł w miesiącu.
0 0
odpowiedź
User
Mikolaj
Telewizja kojarzy mi się obecnie z paradokumentalny, kabaretami, stronniczym serwisami informacyjnymi i rozrywką opartą o te same tytuły grane od lat wiec w pełni się zgadzam
30 0
odpowiedź