'Kulturalne Rozdanie'
Pod tym hasłem ruszyła kampania reklamowa RMF Classic, promująca nowy wizerunek stacji.
Patronkami radia RMF Classic zostały cztery muzy, opiekujące się różnymi dziedzinami sztuki.
Częścią kampanii jest konkurs pod tym samym tytułem. Słuchacze, którzy wymyślą imię dla kolejnej muzy, mają szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród: najnowszych płyt z muzyką klasyczną i filmową, filmów na DVD, bestsellerów literackich oraz zaproszenia na najciekawsze premiery nowego sezonu. Wyniki konkursu ogłaszane są w każdy poniedziałek,środę i piątek o godz. 10:00.
Towarzysząca akcji promocyjnej kampania reklamowa objęła ponad 17 tytułów prasowych, między innymi: Forum, Oliwię, Politykę, Newsweek, Film, Panią, National Geographic oraz Przekrój.
Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja ART FM. Kampania prasowa potrwa do 3 listopada.
Dołącz do dyskusji: 'Kulturalne Rozdanie'