Kwietniowy numer „Podróży” bardziej praktyczny i z promocją
Od kwietniowego numeru miesięcznika „Podróże” (Murator SA), jego wydawca wprowadził zmiany w piśmie, a wydanie wsparł kampanią promocyjną.
Zmiany obejmują m.in. większy nacisk na treści praktyczne w tekstach i lepsze uwypuklenie istotnych, skrótowych informacji. Dzięki nim magazyn ma być bardziej użyteczny dla czytelników.
Numer kwetniowy „Podróży” ukazał się 18 marca br. w objętości 108 stron i normalnej cenie 9,95 zł. Promowany jest kampanią w telewizji (Travel Channel, Ale Kino, Kuchnia TV, Domo, Wedding TV i Sportklub), prasie („Film”, „Sens”, „4x4 Auto Świat”, „Super Express”, magazyny Murtora), radiu (Radio Pin, Radio Wawa) oraz w internecie (serwisy internetowe Muratora). Pismo będzie również promowane podczas targów turystycznych w Katowicach, Krakowie i Gdańsku. Kreację i mediaplan przygotował dział marketingu wydawcy, zaś spoty wyprodukowało Studio PRL.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Podróży” w 2009 roku wyniosła 8853 egz.
Dołącz do dyskusji: Kwietniowy numer „Podróży” bardziej praktyczny i z promocją
czytaj: http://wyborcza.pl/1,75480,7642316,Szczury_na_kiju.html